15 år!

Heeejj.
Vet ni vad ? nu är jag 15 år :)
Min dag igår var jätte bra, fina presenter och fina vänner.
Var ute igår men mina fina vänner på resturang och åt.
Vad gör man annars på resturang om man inte äter ? haha.
Sen gick vi hem hit och åt tårta o hade trevligt. vid 19.00 skulle vi på bio
men när vi var på väg dit så ringde vera till biografen och frågade om det fanns
7 platser kvar men det var helt fullt, så då kom vi på att vi kunde hoppa på
bussen till malmö och se bio där istället, så det gjorde vi. Vi var framme i malmö vid 20.00 tiden
om inte tidigare. Bion började klockan 21.00 och varade till 23.10 , vi tog bussen hem och var hemma
i Trelleborg vid 00.00, hade en jätte trevlig dag/kväll.
Tack till alla som gjorde den en jätte bra födelsedag!
Här kommer lite bilder på vad jag fick igår, allt är inte med på bilderna, men en del :)
Detta fina halsband fick jag av , Johanna, ajla, Vera och Kajsa.
Keeper (min hund) fick ett lika dant, i stället för ett hjärta så var det ett hund ben med hans namn :) 
ringar.
2 tröjor och en  klänning.
Denna sköna saken fick jag av min  syster :)
Väska + matta :)
En hår fön
En rakapparat.
Pennor och almenaka till skolan.
Armand och öronhängen :)
Fick mer men orkar inte lägga upp allt.
Men blev jätte glad för allting :)

Kommentarer
Postat av: KARIN ♡ - we are born unique but die as copies

grattis i efterskott! :)

2011-08-10 @ 13:26:29
URL: http://karinternemo.blogg.se/
Postat av: Rita

Sv; det va så liite så :)

Grattis förresten!

2011-08-10 @ 13:38:44
URL: http://ritass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0