Gårdagen!

Har inte bloggat på några dagar, andledningen till det är att jag har haft fullt upp
hela tiden. Var i malmö i Torsdags med ett gäng härliga tjejer på malmöfestivalen, i fredags var jag
på palmfestivalen här i Trelleborg och igår var det dop för min kusins dotter Wilda.
Jag fick äran att vara gudmor/fadder till henne :) Jätte trevlig dag/kväll :)
Tänkte bjuda på lite bilder från gårdagen!
Wilda, jag och Moa :)
Jag och Wilda!
Wilda, jag och Moa!.
Jag och Wilda :)

De var några bilder :)

Kommentarer
Postat av: Wilda

Tack Kajsa för att du var en så underbar Fadder till mig på mitt dop! Kram lilla Wilda

2011-08-31 @ 07:15:12
URL: http://wili.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0