Glad chey!

Snodde bilden från Matilda som tog den av Felix! Jag står tredje vänster från Lucian på bildhålet! 
Igår var det 13 December alltså Lucia dagen. Dagen började med att gå upp 06.00 på morgonen för att göra sig iordning. Halv åtta var jag i skolan för att gå Lucia med de andra i luciatåget. Matilda var lucia, bra gick det. Vi failade imellanåt men annars gick de bra, gick två gånger på skolan och två gånger på sjukhuset!
Både igår och idag fick jag reda på lite av mina betyg! Är faktiskt riktgit nöjd. Det kunde varit bättre men jag har kämpat mig igenom typ hela min skoltid så jag är nöjd. Har höjt mig i de flesta ämnen så de är bra! Gjorde kemi prov imorse också, såg att jag hade fått vg nivå på matrisen så hoppas på de i julbetyg!
Nu är det bara 5 skoldagar kvar, eller knappt det, nästa vecka har vi inga "riktiga" dagar. Riktgit skönt att alla prov och alla läxor är klart nu, nu kan man pusta ut i en månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0