Hur ska jag kunna veta att du är äkta ?

Hejj! Nu är jag tillbaka, ledsen för dålig uppdatering!
I lördags kväll sov jag hos kajsa, men henne,Ajla och Vera, mysigt! Och resten av dagarna har jag verkligen haft
fullt upp! Kom nyss hem från stan, handlade en kofta, och fick en göömysig tröja av mamma, de tackar jag för!
Om en stund sticker jag och Johanna ner till en resturang i stan och äter med jobb, trevligt!
Och imorgon är det äntligen avslutning. Jag har verkligen längtat, men idag fick jag en helt konstig känsla. Av att jag verkligen inte vill ta jullov. Helt sinnesjukt de låter, men kommer väl tycka de är ganska nice efter några dagar.  Denna veckan bjuder på mycket trevlig heter så de är kul. Men nu måste jag kila för att göra mig iordning för kvällen. Ha en bra kväll!
Jag älskar er, vill bara att allt ska vara som förut. Allt löser sig tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0