Without you!

Gud vad tiden går fort. Nu är snart denna veckan slut. På onsdag är det julavslutning i skolan, riktgit härligt.
Lite nervös inför att få betygen, men en sak vet jag, de är betydligt bättre än betyget i åttan!

Igår skulle jag egentligen jobba, men de blev inte så, mådde inte alls bra, ont i huvudet och väldigt trött, så jag somnade när jag kom hem från skolan och sov typ hela kvällen. Har mått halvkasst hela dagen idag också men jag har kämpat mig igenom denna Fredagen! Igår stod det i tidningen att klockan tio idag skulle de första kunderna på H&M klockan 10.00 få varsit presentkort på 200 kr. Vi hade lyckligtvis rast just mellan tio och 10.20, så jag,ajla och kajsa stack ner till stan, och ja vi var tre av de hundra första kunderna, så nu är man 200kr rikare! Imorgon kör pappa mig, ajla, kajsa och vera in tll malmö, blir förhoppnings vis lite shopping! Ska försöka hitta avslutning och nyårs klänning !
Detta hade varit fint i garderobben + mycket mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0