9 dagen!

Idag är det nionde dagen jag är sjuk, har varit hemma från skolan idag också,
skulle egentligen försöka gå idag men jag blev sämre inatt, hostade i flera timmar
innan jag somnade och både hals och huvud gör fortfarande ont. Så det blir en lugn helg.
Jag har inte bloggat så mycket, eller jo bara lagt upp bilder, det är från mobilen jag har lagt upp
dem kan bara lägga upp bilder där ifrån! Har inte så mycket att skriva om faktiskt, har ju inte hänt
så mycket, känns som en ny vardag att bara vara hemma varje dag när alla andra är i skolan.
Men nu ska jag sluta skriva på detta inlägget känns faktiskt ganska meningslöst!
Får se vad jag ska göra med bloggen så den blir lite roligare, kanske sluta skriva om vad jag gör hela
tiden ? Om ni har något tips kan ni gärna kommentera det, vore jätte snällt.
Ha en fortsatt bra fredag!
Idag är det fredag och det betyder IDOL, som vanligt ska jag se det,
men ikväll är det i malmö, jag hade gärna varit där kan jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0