Facebook hotad!

Som ni kanske har hört ska facebook antagilgen bli hackade "idag".
Jag hoppas verkligen inte att det är sant, kollar facebook typ varannan minut eller något.
Man hittar alltid något nytt man inte vet, det man inte får reda på själv får man alltid reda på
genom Facebook. Jaja men får väll se hur de blir, om de som hotat lyckas eller ej, men de sägs
att de är väldigt duktiga så de kommer nog funka står det på aftonbladet iallafall.

Nu ska jag gå och lägga, ska bli skönt med lite sömn, men de lär nog dröja ett tag innan jag somnar,
har haft svårt för de de senaste dagarna fast jag har gått upp tidigt, nattmänniska är vad jag är. "idag" blir de plugg , gud vad jag längtar!
Godnatt!
Bild som Linda tog på mig och Wilda igår, tycker den blev jätte bra!
(klicka på bilden för att komma till deras blogg)

Kommentarer
Postat av: Wilda

Tack för en trevlig dag! Nu ligger det bilder på Wildas blogg med. Kram

2011-11-05 @ 07:29:44
URL: http://wili.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0