Första November!

Inte haft tid att uppdatera sen i lördags. Men var i malmö i Lördags och kollade bio, blev paronmal activity, satt mest och skrattade medans dem andra skrek haha. i söndags vaknade jag upp bredvid Vera, sen stack jag och jobbade med världens huvudvärk. Igår var de "fest" på karma i Malmö, mycket trevligt. Idag vaknade jag vid 12.00 tiden, bestämmde med vera och Ronja att vi skulle sticka till malmö, så vi tog bussen in, handlade faktiskt ingenting eller jo en väldigt god lunch.
Imorgon blir de först till optikern och fixa linser, blev klydd förra veckan så hoppas på att få hem dem imorgon, på kvällen sticker jag och några andra och firar Ronja som fyller år om 8 minuter för att vara exakt !
Uppdaterar nog med mer intressanta saker imorgon!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0