Överlevde första skoldagen!

Ja som ni ser på rubriker så överlevde jag första skoldagen, kom hem för en stund sedan.
Slutade egentligen klockan 12.00 idag men eftersom vi hade lucia träning 15.00 så var jag tvungen
att sticka tillbaka till skolan då. Så nu sitter jag och pluggar på engelska, vi ska ha uppspelning på vår engelsk
pjäs imorgon, så jag måste kunna replikerna utantill så kommer jag väl hålla på med resten av kvällen.
Har även tagit fram lite mössor idag, börjar frysa om huvudet lite hehe.
Bilden säger allt om vad jag tycker om skolan hehe!

Kommentarer
Postat av: Amanda Öhman

dags att länka tillbaka? :)

2011-11-28 @ 21:13:54
URL: http://amandaohman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0