Sjuk som aldrig förr!

Hejj! Förlåt för att jag inte har bloggat. Men nu är de så att jag har drabbats av de nya
influensa viruset, så detta är sjätte dagen jag ligger med hög feber. i Onsdags natt blev jag sjuk, halsen
dödade och febern steg till 39,5 . Har typ aldrig mått så här dåligt? i lördags började jag kräkas också ? kan de bli värre ja torr hosta också. Jag har bara legat i sängen i dessa 6 dagarna, imorgon ska jag till doktorn.
Ska ta och sova en stund nu sen ska jag käka lite, hoppas ni mår bra. Får se när jag orkar uppdatera igen!
Detta lever jag på nu typ.

Kommentarer
Postat av: Terese

Nu följer jag dig, säg till när du följer mig. :)

2011-11-22 @ 18:24:24
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0