Svar!

Hade tänkt jag skulle svara på de enstaka fårgorna jag fick på frågestunden!
Hur gammal är du ?
Jag är 15, fyller 16 9 Augusti 2012.

När började du fotografera och varför?
Jag började fotografera sommaren 2008 eller 2009 minns inte riktgit faktiskt, jag började först med en dålig mobil kamera och sen en digital, jag fattade tycke på foto så jag köpte mig min systemkamera och tyckte det var roligt att fota, så på den vägen är det!

Varför började du blogga ?
Jadu, det var väl för att alla andra gjorde det, jag tyckte det verkade kul, så jag skaffade en blogg och så har jag fortsatt :)

Vem är din förebild ?
Jag har faktiskt ingen direkt förebild, jag tycker jag klarar mig ganska
bra utan också ;)

om du hade fått välja om du skulle vara kille eller tjej, vad hade du valt ? Förklara vrf :)
haha, jag vet faktiskt inte, jag trivs bra som tjej, men det verkar lite enklare att vara kille, på tanke med kläder och så, och kommer kanske oftast bättre överens med kompisar än vad tjejer gör, men jag trivs som tjej så det väljer jag :)

Vem är din favorit kvinnliga aritst ?
Jag har ingen kvinnlig favorit, jag lyssnar på nästan all musik och väldigt många artister men jag tycker tex adele är bra :)

Vart bor du ?
Jag bor i den lilla hålan Trelleborg längst ner i skåne o sverige!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0