No school today!

Hemma från skolan idag som jag skrev igår. Halsen och huvudet är värre idag.
Men febern är borta tror jag, känns som det iallafall.
Ska till doktorn lite senare. Får se om de blir en liten runda istan om jag  mår lite bättre.
Skulle behöva fixa lite saker. Om jag nu får medecin så får jag sticka o hämta den på
apoteket. Annars hade jag tänkt gå till intersport o prova evuntuellt köpa ett par "tränings byxor"
Dessa hade jag tänkt skulle följa med mig hem från stan en dag denna veckan. Kanske idag om jag orkar!
Nu ska jag ner och göra lite te sen ska jag faktiskt plugga lite duktig som jag är!
Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: ida

sv: jaa, ska nog ta och göra det ! :D

Vart till malta ska du åka?? vi tittade på några resor till malta för ett tag sen :)

2011-10-10 @ 22:30:52
URL: http://mylittledetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0