Chill dag!

Slutade klockan 12.00 idag på min praktik, härligt!
Har varit hemma sen des och varit ute en sväng med vovvisen, ganska
fint väder idag förutom lite regn skurar imellanåt!
Klockan 17.00 sticker jag o keeper på rallylydnads träning.
Får ta en huvudvärks tablett har haft ont i huvudet hela dagen men de blir
säkert bra! sitter och väntar på att kameran ska ladda klart sen ska jag exprementera lite med den
o ta lite olika bilder och så! Skönt att vara tillbaka till kameran, har med mig den överallt nu känns de som
hehe.
Men nu ska jag jag fixa lite sen sätta igång och fota!
Bilder kommer sen om de blir bra !

Kommentarer
Postat av: emma

Allt bra idag?



va gärna med i min tävling om kändisarmband, kram

2011-09-22 @ 16:23:39
URL: http://emmababy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0