Ny design.

Yepp har nu design som ni kanske ser, inte den snyggaste kanske men den duger jjust nu!
Hade tänkt att göra "om" bloggen till en mer fotoblogg, kommer börja fota mycket mer
som jag gjorde förr, så de kommer antagligen komma mycket foton upp på bloggen! 

Var i stallet innan idag också, red Amgio första gången sen han kom hem från sommar betet,
de gick bra, kändes att jag inte har ridit på ett bra tag hehe.
Imorgon blir de praktik för tredje dagen, sen kommer min kusin och hennes dotter hit
och hälsar på , trevligt trevligt !
Men nu ska jag ner och fiixa lite käck med slänga mig framför tvn o kolla house!
ild sen i sommras på ett ensamt träd som jag höll sällskap snäll som jag är hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0