Ångest!

Jaa ångest kan man säga att jag har! Allt jag vill just nu är att försvinna för ett litet tag! Tänk att bara få åka bort med någon man älskar, komma bort från verkligheten ett tag! Allt är svårt nu, panik iför nationella fast det känns bra, men alla dumma tankar ploppar upp i huvudet en efter en. Och Gymnasie valet som ska vara klart 15 Februari gör inte de bättre. Det är nästan det som är de jobbigaste. Vet inte vill jag vill gå, bli eller något. Har man bestämmt sig för ett program helt, så kommer de ett annat o stör för en i huvudet. Men sen kommer de dumma och jobbiga tankarna, vad händer om jag inte kommer in på mitt första val som jag mest av allt vill ? Kommer jag trivas på mitt andra eller tredje val? som sagt hade det varit grymt skönt att åka bort till en varm plats med någon speciell person och vara borta till allt är över!
Allt var mycket lättare när man var liten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0